tisdag 30 september 2008

30 september

YOOO!
Idag har varit en trevlig dag. Jag har först o främst varit på alla lektioner. Framsteg för mig och jag har haft ganska trevligt på de lektionerna jag var på.
Efter skolan styrde jag min kos till pingstkyrkan där jag träffade Credo för snack om att starta kristna skolgrupper på både Rinman och S:t Eskil. Det kommer bli kanon! Vi är ju endel på Eskil.
Sen har jag kört på körskolan och det har varit minst sagt lärorikt. Äntligen har jag lärt mig backa bra vilket inte pappa har haft kapacitet att lära mig.
Resten av dagen bestog av biljard, snack på Wayne's Coffee till en brownie och lost säsong 2 avsnitt 13-15.

//Pimpofantastic Limpzor mc wonderful

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger bara en sak vilka har snyggast hemsida?
http://www.credo.nu/
http://nygeneration.com/

Varför är Ny Generation större? Jo för att det är bättre!

Men nu ångrade jag mej lite.. Det spelar ingen roll vilket ni tar, bara ni gör något. Bra initiativ Linus!

Playlissstaaan!